Bestsellery
Liczarka PayScan  V330
Liczarka PayScan V330

2 999,00 zł

szt.
Liczarka banknotów PayScan S530
Liczarka banknotów PayScan S530

5 699,00 zł

szt.
Liczarka do banknotów PayScan C230
Liczarka do banknotów PayScan C230

899,00 zł

Cena regularna: 999,00 zł

Najniższa cena: 999,00 zł
szt.
Liczarka do banknotów PayScan  V430
Liczarka do banknotów PayScan V430

2 549,00 zł

Cena regularna: 2 999,00 zł

Najniższa cena: 2 999,00 zł
szt.
Niszczarka dokumentów PaperSave P418
Niszczarka dokumentów PaperSave P418

899,00 zł

szt.
Niszczarka dokumentów PaperSave P415
Niszczarka dokumentów PaperSave P415

899,00 zł

szt.
Liczarka do banknotów BellCon C410 
Liczarka do banknotów BellCon C410 

1 899,00 zł

szt.
Liczarka do banknotów BellCon S515
Liczarka do banknotów BellCon S515

6 999,99 zł

szt.

  Darmowa dostawa już od 199 zł

Zwroty i reklamacje
 Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo do zwrotu zamówionego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia, bez podania przyczyny. Prawo to dotyczy jedynie sprzedaży konsumenckiej, czyli zakupów dokonanych przez osoby fizyczne w celach niezwiązanych z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Należy pamiętać, że prawo do zwrotu ma pewne ograniczenia:

  • Trzeba mieć konto w sklepie SerwisBank.pl.
  • Produkt nie może być używany ani uszkodzony.
  • Produkt oraz wszystkie akcesoria, instrukcje i opakowania muszą być zwrócone w ich pierwotnym stanie.
  • Gwarancja nie obejmuje pakietów oprogramowania.

Możemy pomniejszyć kwotę zwrotu lub odmówić jej wypłacenia, jeśli produkt był używany, uszkodzony lub niekompletny. Oznacza to, że można sprawdzić przedmiot pod kątem jego odpowiedniości, ale nie można go używać. Wszelkie działania, które sprawiają, że produkt staje się „używany”, unieważniają 14-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy.

Pomniejszamy kwotę zwrotu, jeśli:

  • Produkt został zniszczony przez klienta lub podczas przesyłki z powrotem do nas.
  • Brak jest jakichkolwiek części (instrukcje, kable, zasilacze itp.).

Po otrzymaniu produktu dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 30 dni (zwroty podlegają powyższym ograniczeniom). Jeśli zapłacono kartą kredytową, pieniądze zostaną zwrócone na powiązane konto. Jeżeli życzą sobie Państwo, aby towar został zwrócony przez firmę kurierską, koszt przewoźnika zostanie odliczony od zwracanej kwoty.

W przypadku chęci zwrotu towaru, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: (12) 659-45-20.

Reklamacje

Zawsze przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (12) 659-45-20.

Po opłaceniu kwoty pobrania lub pokwitowaniu odbioru paczki, istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar ma wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt. Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, a towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty. Wadliwe towary muszą być zwrócone w ich oryginalnym opakowaniu.

Instrukcje dotyczące zwrotu/reklamacji

Procedura zwrotu towaru

  1. Zaloguj się na stronie www.serwisbank.pl do swojego konta.
  2. Jeśli produkt był zakupiony na stronie Serwisbank.pl, przejdź do historii zamówień, kliknij opcję prośby zwrotu, wypełnij formularz i prześlij zgłoszenie.
  3. Skontaktujemy się z Państwem drogą mailową tak szybko, jak to możliwe, podając dalsze instrukcje dotyczące zwrotu lub reklamacji produktu.

Koszt zwrotu

W przypadku zwrotu towaru w ramach 14-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy lub naprawy, koszt wysyłki ponosi klient.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl