Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo do zwrotu zamówionego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia, bez podania przyczyny. Prawo to dotyczy jedynie sprzedaży konsumenckiej, czyli zakupów dokonanych przez osoby fizyczne w celach niezwiązanych z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Należy pamiętać, że prawo do zwrotu ma pewne ograniczenia:
- Trzeba mieć konto w sklepie SerwisBank.pl.
- Produkt nie może być używany ani uszkodzony.
- Produkt oraz wszystkie akcesoria, instrukcje i opakowania muszą być zwrócone w ich pierwotnym stanie.
- Gwarancja nie obejmuje pakietów oprogramowania.
Możemy pomniejszyć kwotę zwrotu lub odmówić jej wypłacenia, jeśli produkt był używany, uszkodzony lub niekompletny. Oznacza to, że można sprawdzić przedmiot pod kątem jego odpowiedniości, ale nie można go używać. Wszelkie działania, które sprawiają, że produkt staje się „używany”, unieważniają 14-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy.
Pomniejszamy kwotę zwrotu, jeśli:
- Produkt został zniszczony przez klienta lub podczas przesyłki z powrotem do nas.
- Brak jest jakichkolwiek części (instrukcje, kable, zasilacze itp.).
Po otrzymaniu produktu dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 30 dni (zwroty podlegają powyższym ograniczeniom). Jeśli zapłacono kartą kredytową, pieniądze zostaną zwrócone na powiązane konto. Jeżeli życzą sobie Państwo, aby towar został zwrócony przez firmę kurierską, koszt przewoźnika zostanie odliczony od zwracanej kwoty.
W przypadku chęci zwrotu towaru, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: (12) 659-45-20.
Reklamacje
Zawsze przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (12) 659-45-20.
Po opłaceniu kwoty pobrania lub pokwitowaniu odbioru paczki, istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar ma wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt. Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, a towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty. Wadliwe towary muszą być zwrócone w ich oryginalnym opakowaniu.
Instrukcje dotyczące zwrotu/reklamacji
Procedura zwrotu towaru
- Zaloguj się na stronie www.serwisbank.pl do swojego konta.
- Jeśli produkt był zakupiony na stronie Serwisbank.pl, przejdź do historii zamówień, kliknij opcję prośby zwrotu, wypełnij formularz i prześlij zgłoszenie.
- Skontaktujemy się z Państwem drogą mailową tak szybko, jak to możliwe, podając dalsze instrukcje dotyczące zwrotu lub reklamacji produktu.
Koszt zwrotu
W przypadku zwrotu towaru w ramach 14-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy lub naprawy, koszt wysyłki ponosi klient.